5 Easy Facts About خرید از چین Described

Wiki Article

چین همچنین دارای مقررات خاص خود است ، مانند محدود کردن صادرات کالاهایی مانند لباس های مجلسی ، کیف های دستی و محصولات جانبی حیوانات.

این سایت چهار روش حمل و نقل را ارائه می دهد: رجیستر نشده، رجیستر شده، اولویت دار و ارسال سریع. ساکنان آمریکا می توانند از هر چهار طرح استفاده کنند.

_در مرحله بعد باید پیش فاکتور را دریافت کنید و مقداری از کل هزینه را به صورت دلار و یا یوان حواله کنید. تا شرکت موردنظر، کالاهای شما را آماده سازی کند.

خرید از دونگوان پست بعدی خرید از چین پست قبلی مقالات مرتبط

نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

تلفن : ۰۲۱۸۸۸۵۲۰۱۳ – ۰۲۱۸۸۸۵۲۰۱۴ ۰۲۱۸۸۸۵۲۰۱۵ – ۰۹۱۹۴۷۰۶۰۳۵

این عدد در واقع تعیین کننده حداقل سرمایه برای واردات از چین است که به کالا و یا گروه کالایی که در آن فعالیت click here می کنید ارتباط دارد.

 خرید کفش و پاپوش از چین بدون هیچ مانعی انجام می پذیرد و قوانین داخلی و چینی هیچگونه ممانعت خاصی از این جهت بر سر راه بازرگانان قرار نداده است.

پیدا کردن کالای مناسب در این بازار کار هر کسی نیست و اگر قصد خرید از این کشور را دارید بهتر است حسابی در این بازار تحقیق کنید. وقتی کالای موردنظر را انتخاب کردید می‌توانید برای مشاوره بیشتر با کارشناسان سپاهان همراه تماس بگیرید.

به همین منظور توصیه میشود حتما خرید خود را از یک شهر این کشور یا از یک فروشگاه و کارخانه چینی خرید کنید. که هزینه های حمل و نقل باعث گران شدن محصول تمام شده نشود.

واردات مبل از ترکیه واردات از ترکیه به نسبت سایر کشورهای خارجی آسان تر است.

تفاوت کار با وانیکس این است که این شرکت بازرگانی برای گارانتی به مشتریان خود چک تضمین می هد.

هر چیزی از لباس بارداری گرفته تا لباس های کاراکترهای فیلم ها را در این سایت می توانید پیدا کنید. 

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

Report this wiki page